نامه ای به خدا


عشـــــــــــــــق واقعـــــــــــــی

 

پروردگارا من همان درخت جوانی بودم که ازاد و سرمست از آواز بلبلان بودم .

پروردگارا روزی از روزهای تاریک و سرد پاییز کرکس های گرسنه که طعمه اشان لاشه ها بود پرستوی تازه پروازی را دیدند و قصد شکارش را کردند آن پرستو که دیگر بال پرواز برای اوج گرفتن نداشت بر روی شاخه هایم نشست من او را پناه دادم از پوست تنه ام لانه ای گرم برای خود ساخت و در زیر سایه ام پناه گرفت . در فصلی که همه ی درختان برگ و شاخه هایشان خشکیده بود به عشقش غنچه کردم گل دادم در زمستان زیر باران برایش سقف بودم درختی بودم از درختان دگر شاخه هایم سرتر .

پروردگارا آن پرستو در اغوش گرمم احساس سرور میکرد و عاشقم شد ولی ته قلبش رنجی داشت و ان این بود که دوباره بال پرواز پیدا کند و بر فراز بلندی های برتر سنگی لانه سازد .

پروردگارا من از این غمش محزون بدم و از شما خواستم که از عمرم بکاهید و در عوض به پرستو بال پرواز دهید . دعایم استجابت گشت و روز به روز پرستو بال هایش رشد میکرد و در عوض شاخه هایم خشک میشد تا اینکه در جوانی تنه ام خمیده شد .

پرستو دیگر مثل روزهای اول با من نبود او دیگر دوستم نداشت زیرا خشکیده بودم و قدم خمیده و او دگر بال پریدن داشت ولی نمیدانست که بهایش را من پرداختم بهایی به سنگینی عمر تنومند ترین درخت.

یک روز صبح از خواب برخاستم و دیدم که لانه اش خالیست فقط یادگارش چند پر به جا مانده بود روز به روز خمیده تر میشدم تا انسان نماها با تبرهای زبانشان به جان تنه ام افتادند هر کسی ضربه ای به تنه ام وارد میکرد و من از این موضوع محزون بودم نه به خاطر جسمم بلکه به خاطر اینکه همین جایی که ضربه میزدند روزی لانه ی او بود حالا روزها میگزرد و شاهد قطعه قطعه شدن خود هستم ولی شاخه های خشک شده ام هنوز رو به خدا سمت اسمان است و ملتمسانه و همراه با گونه های خیس از شما ای خالق عشق و هستی خداوند میخواهم که ان پرستو باز گردد و با بازگشتش دوباره جوانه زنم و تا ابد برایش لانه ای باشم باشکوه . خدایا داستانم را شنیدی من همانم که جز تو یاوری ندارم پس یاورم باش که خود به شب زنده داریم تا صبح و دعا برای عشق همان بهانه با هم زیستن میکنم .

 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت15:15---18 ارديبهشت 1391
سلام آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:26 توسط بهزاد| |


Power By: LoxBlog.Com